Fandom

Camerapedia Wiki

Webmaster-hayalcin

5,980pages on
this wiki
Add New Page
Talk2 Share

Bildiğimiz üzere eskisi kadar tutulmuyor bunun başlıca nedenlerinden birisi sosyal ağların  ve kullanımının yaygınlaşması hatta bağımlısı olması bir diğer nedeni ise her önüne gelenin sırf para kazanmak için bir blog açıp ordan burdan kopya  veya yeterince özen göstermeden değer vermeden  içerik yayınlaması sonucu insanların bloglara genel bakışını değiştirmiş olmasıdır. Blogların eskisi kadar değerli olmaması eskisi kadar kaliteli blog olmadığı anlamına gelmez. Günümüzde de her türlü zorluğa karşın kaliteli ve hizmet amacı ile yayın yapan az da olsa bloglar mevcuttur. Bu bloglardan birisi ise hayalcin isimli (hayalcin.com ) blogdur.

Hayalcin Blogu bir üniversite öğrencisi  olan Mesut ZEYTİN tarafından başta kişisel  kişisel amaçlı açılmış, edebiyat  alanında kendi  yazmış olduğu şiir,söz,yazı,çekmiş olduğu fotoğrafları paylaşmak ve internette takılan insanlara rehber niteliği olmak için internet,teknoloji,sosyal ağlar, webmaster,kampanyalar v.b alanlarında da özgün makalelerin paylaşıldığı bir blog olup daha bir çok alanda bir çok rehber niteliği taşıyan makaleler bulabileceğiniz bir içeriğe sahiptir. 

Hayalcin blogu yaklaşık 4 aylıktır;ama 4 aylık olmasına rağmen tamamen halka faydalı içerikler paylaştığı ve ziyaretçilerini çok önemsediği için hızla yükselmiştir. Hiç bir sitenin bu kadar kısa bir sürede erişemeyeceği  başarıya azimli çalışması sonucu kavuşmuştur. Sevgi ve bilgi kütüphanesi hayalcin.com’a herkesi bekleriz.

Also on Fandom

Random Wiki